Wielu gości hotelowych sądzi, że miłym gestem jest zdjęcie pościeli z łóżka rano. Personel wskazuje, dlaczego nie powinniśmy tego robić i mówi, co będzie miłym gestem.
Menedżer obiektów Soprano Villas i Rome Lofts, Flavio Seretti zauważa, że zdjęcie pościeli może zupełnie nie być pomocne a wręcz utrudniać pracę.
W czasie intensywnych dni pracy personel często poprawia poduszki i po raz kolejny używa tego samego prześcieradła. Pościel zmienia się co trzy, cztery dni. Jak dodał zdejmowanie jej rano powoduje więcej niepotrzebnej pracy personelu.
Istotnym jest fakt, że wiele hoteli nigdy nie dokonuje zmiany pościeli codziennie , jednak oczywiście można o to poprosić dzwoniąc na recepcję.
Zdaniem pracowników sprzątających w hotelu, miłym gestem byłoby zdjęcie pościeli przez gości ostatniego dnia ich pobytu. Takie zachowanie bardzo ułatwia im pracę.
-Personel kocha, kiedy to robisz. Pozwala to zaoszczędzić sporo pracy – mówi portalowi The Sun sprzątaczka.
Reasumując, warto jest zdjąć pościel ostatniego dnia pobytu w hotelu. W innych przypadkach zamiast pomóc, możemy utrudnić pracę personelu.